Użytkownik
W przypadku startu PKMu na 280 to myślę że nie warto zaniżać stawkę na cene wzkm autobusem przegubowym bo właśnie KZK GOP na to liczy że może sobie wymagać przeguba z 2011 roku, który będzie robił raptem 3000 wzkm/rocznie przez 8 lat.
Konieczne jest by bardziej się skupić na pozostałych bardziej lukratywnych postępowaniach, zwłaszcza że obok maja przetarg mzkp.
Offline
Moderator
No właśnie, nie jest wcale powiedziane że muszą znowu startować na to 280, wszak wozy stamtąd przydałyby się gdzie indziej (np. MZKP), poza tym może to być łakomy kąsek dla prywaciarzy...
Offline
Administrator
Z tym łakomym kąskiem to bym już nie przesadzał, ale na 8 lat jest to bardziej atrakcyjne niż na 3. To na pewno. Mogli by startować jakby nie to, że MZKP w przetargu uziemiło im deski. Wątpię, że będą startować, bo dość pokaźne zakupy muszą poczynić do sierpnia.
Offline
Użytkownik
KZK GOP ogłosił przetarg na linię 73, SIWZ na chwilę obecną niedostępny, ale z ogłoszenia wynika, że wymaga się tylko tabor BN nie wiem czy to nie błąd jakiś ...
Offline
Użytkownik
Jak pamiętam kiedyś przez krótki czas był na 73 tabor C, końcówka lat '90. Teraz CN jest tam mało potrzebny ...
Offline
Użytkownik
Siwz juz dostępny. Tabor Bn przynajmniej dwie pary podwójnych drzwi. Umowa na 96 miesięcy. Jak dobrze widzialem to nic nie pisze o roczniku wozów.
Offline
Użytkownik
Ja z dawnych czasów (lata 2004-2006) pamiętam, że częstym gościem na 73 był #1436.
Offline
Administrator
Nie zastąpił on tam czasem #1418 ?. To aż tak wcześnie było 2003 ?.
Offline
Administrator
No, ale to był 2008. W 2008 skasowali też #1418, a wydaje mi się, że ten autobus nie był aż 5 lat na wygnaniu.
Offline
Użytkownik
Na 73 jeździł jeszcze Ikarus #1405. On chyba był jako podmiana za #1418
Offline
Gość
Wiadomo kto wygrał przetarg na 73 rozstrzygnięcie było 29.07 ?
Ostatnio edytowany przez Lion308 (2014-07-31 18:30:38)