Użytkownik
Międzygminny Związek Komunikacji Pasażerskiej w Tarnowskich Górach
ogłasza przetarg nieograniczony
NA WYKONYWANIE USŁUG
AUTOBUSOWEGO PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO
NA LINIACH NR: 152, 737, 747, 748
Dysponowanie pojazdami spełniającymi następujące warunki: 1 minibus o pojemności powyżej 23
miejsc (tab.M) 2 minibusy o pojemności powyżej 32 miejsc (tab. M) 2 autobusy o pojemności 60-90
miejsc i długości nie przekraczającej 12 m (tab. A0 rok produkcji wszystkich pojazdów: nie starsze niż
z 2004 r. wyposażone w kasowniki elektroniczne o min. dziesięciocyfrowym systemie kasowania w
ilości co najmniej jedna sztuka na pojazd. wyposażone w łączność telefoniczna lub radiowa pomiędzy
kierującym autobusem a punktem dyspozytorskim Wykonawcy
Przetarg wygrało konsorcjum Nowak Transport i Firma handlowo Usługowa Sylwia.
Jaki to tabor A0?
Ostatnio edytowany przez Luki94 (2013-10-04 21:42:40)
Offline
Użytkownik
jackie napisał:
http://www.bip.mzkp.akcessnet.net/upload/20130829090140xrxngvx3nckh.pdf
Pojawia się ERROR 404. Link nie działa
Offline
Moderator
Jak donosi portal WPK, MZKP ogłosiło przetarg na wszystkie swoje linie.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE … HTML&src=0
Offline
Moderator
No i stało się to, co było w sumie do przewidzenia, mianowicie są pierwsze odwołania do KIO w sprawie przetargu MZKP:
- odwołanie firmy LZ Zendek: http://www.bip.mzkp.akcessnet.net/uploa … mrerzz.pdf
- odwołanie firmy Meteor Jaworzno: http://www.bip.mzkp.akcessnet.net/uploa … g24spt.pdf
Offline
Użytkownik
Dziś opublikowana została zmiana SIWZ.
Offline
Użytkownik
http://www.bip.mzkp.akcessnet.net/uploa … vog65m.pdf
MKZP odpowiada na pytania oferentów
Zastanawia fakt pytania o homologację. Co za wynalazki planowali przedstawić zainteresowani
Offline
Kolejne zmiany w przetargu MZKP
W przetargu MZKP też kolejne zmiany:
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia tj. usług przewozu na
następujących liniach: 1, 5, 17, 19, 53, 64, 83, 85, 87, 94, 105, 112, 129, 134, 143, 145, 151, 153, 158, 173, 174, 179,
180, 189, 191, 192, 246, 614, 670, 671, 712, 717, 738, 739, 780, 791.
Na:
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia tj. usług przewozu na
następujących liniach: 1, 5, 17, 19, 64, 83, 85, 87, 94, 112, 129, 134, 143, 145, 153, 158, 173, 174, 179,
180, 189, 191, 192, 614, 670, 671, 712, 717, 738, 739, 780, 791.
oraz
Tabor typu Bn
1 szt. – pojemność co najmniej 80 miejsc - nie starsze niż 2014r - silnik Euro 6 – napęd hybrydowy3
2 szt. – pojemność co najmniej 80 miejsc - nie starsze niż 2011r - silnik Euro EEV – napęd hybrydowy3
1 szt. – pojemność co najmniej 80 miejsc - nie starsze niż 2010r - silnik Euro EEV – napęd hybrydowy3
Na
Tabor typu Bn
1 szt. – pojemność co najmniej 80 miejsc - nie starszy niż 2013r – napęd hybrydowy 2
2 szt. – pojemność co najmniej 80 miejsc - nie starsze niż 2011r – napęd hybrydowy 2
1 szt. – pojemność co najmniej 80 miejsc - nie starszy niż 2010r – napęd hybrydowy 2
Offline
Użytkownik
moze im sie poprostu przez przypadek te cyfry usuwają bo wątpie że na osobnej umowie to bd
Offline
Moderator
Ach nie mogę się doczekać roztrzygnięcia! A oni jak na złość przesuwają ten termin...
Jeżeli owe TKPP, które jest w chwili obecnej nie da rady, to będziemy się żegnać z aż sześcioma przewoźnikami! (Rzemyk, Socha, Sroka, Tarnawski, Trestka, Nylec). Nowak i Lazar mają szanse, ponieważ na dzień dzisiejszy posiadają cząstkę taboru potrzebnego do obsługi tego przetargu.
Offline
Moderator
Taki TAS to może się załapać na podwykonawstwo np. na 225 i 625.
Offline
Moderator
Czym? starym Neoplanem?
Offline
Moderator
Jest oficjalne konsorcjum PKM Świerklaniec - Nowak - Rzemyk
Offline