Użytkownik
kosiarka100 napisał:
Szczerze to nie wiem gdzie miałyby jeździć w Świerkolu, skoro najmłodszy z 2007 roku.
Może po Toszku gdzie nie ma zobowiązania wiekowego? Bardziej pasuje mi to na rozwiązanie problemów taborowych w Gliwicach.
Offline
seeker napisał:
kosiarka100 napisał:
Szczerze to nie wiem gdzie miałyby jeździć w Świerkolu, skoro najmłodszy z 2007 roku.
Może po Toszku gdzie nie ma zobowiązania wiekowego? Bardziej pasuje mi to na rozwiązanie problemów taborowych w Gliwicach.
A to nie jest to co Świerkol obecnie pośrednicza te Solarisy dla Częstochowy?
Offline
Użytkownik
Juz wiadomo co dla kogo itp kupili?
Offline
Użytkownik
Podobno to dla PKM-u są wozy i z tego co wiem kupili Solarisy Urbino 18.
Ostatnio edytowany przez Witek151 (2018-11-26 07:26:19)
Offline
Użytkownik
Są już może na bazie w Świerklańcu? Wiadomo na jakie linie będą rozdysponowane? Czy jako rezerwa?
Offline
Użytkownik
Raczej jako rezerwa.
Offline
Użytkownik
To się pogubiłem teraz ostatnio sprzedali dwa przegubowe many z 2012 bo za dużo przegubów a teraz kupują stare solarki przegubowe?
Offline
Użytkownik
Może to na części pójdzie do Solarisów z 820? Myślałem że jakieś solówki kupili
Offline
Użytkownik
Sprzedali tylko #1204. Teraz mają braki I niepotrzebnie go sprzedawali. Ale potrzebowali pieniędzy na zakup Solarisów na 820, więc coś musieli zrobić. Nie wiem tylko dlaczego nie zakupią solówek, które są im dużo bardziej potrzebne. Przegubów mają w zapasie, więc nie wiem czy zakupiliby te Solarisy tylko pod rezerwę. Chyba, że mają jakieś konkretne plany względem Lionsów, bo jeżeli nie, to zakup tych Solarek byłby bezsensowny.
Offline
Użytkownik
Jak wygląda sytuacja z #5801 i #5803? One były wykupione od BSC czy tylko dzierżawa? Jak wiadomo przetarg na linię 710 i 187 w 2019 wygrał Kłosok. PKM te wozy zostawi? Te 2 solówki im się bardzo przydadzą.
Offline
Użytkownik
szcz49 napisał:
Sprzedali tylko #1204. Teraz mają braki I niepotrzebnie go sprzedawali. Ale potrzebowali pieniędzy na zakup Solarisów na 820, więc coś musieli zrobić. Nie wiem tylko dlaczego nie zakupią solówek, które są im dużo bardziej potrzebne. Przegubów mają w zapasie, więc nie wiem czy zakupiliby te Solarisy tylko pod rezerwę. Chyba, że mają jakieś konkretne plany względem Lionsów, bo jeżeli nie, to zakup tych Solarek byłby bezsensowny.
#1222 sprzedany do Mediolanu
Offline
Użytkownik
norman73 napisał:
szcz49 napisał:
Sprzedali tylko #1204. Teraz mają braki I niepotrzebnie go sprzedawali. Ale potrzebowali pieniędzy na zakup Solarisów na 820, więc coś musieli zrobić. Nie wiem tylko dlaczego nie zakupią solówek, które są im dużo bardziej potrzebne. Przegubów mają w zapasie, więc nie wiem czy zakupiliby te Solarisy tylko pod rezerwę. Chyba, że mają jakieś konkretne plany względem Lionsów, bo jeżeli nie, to zakup tych Solarek byłby bezsensowny.
#1222 sprzedany do Mediolanu
Jak #1222 sprzedany do Medionalu, skoro jeszcze w środę śmigał na 5, a w czwartek na 129..?
Do Medionalu to był sprzedany jeden ze starych Solarisów, które wrocily z wypozyczenia z Tych I był to już kawał czasu temu.
Ostatnio edytowany przez szcz49 (2018-12-01 23:31:17)
Offline
Użytkownik
Luki94 napisał:
Jak wygląda sytuacja z #5801 i #5803? One były wykupione od BSC czy tylko dzierżawa? Jak wiadomo przetarg na linię 710 i 187 w 2019 wygrał Kłosok. PKM te wozy zostawi? Te 2 solówki im się bardzo przydadzą.
Z tego co było słychać w czasie przejęcia tych autobusów przez PKM, to BSC podobno wczesniej dzierżawił te wozy. Od momentu przejęcia 187 I 710 przez Świerklaniec, PKM automatycznie przejął dzierżawę tych wozów na siebie. Teraz moze odkupią je od właściciela, lub pójdą dalej w wypożyczanie ich. Tego 2 PKM raczej nie praktykuje, więc możliwe, że je odkupią. No chyba, że nie są z nich zadowoleni. W przypadku odkupienia ich przydałaby się zmiana koloru malowania żeby już tym żółtym nie straszyły. Przydadzą im się solówki I to bardzo.
Offline
Użytkownik
One już od kilku miesięcy są własnością PKM - mają tablice STA.
Offline